Sunday, December 11, 2022

 

Why?

 

(This text can also be read in Dutch below)

 

What are you waiting for? Why don't you talk to me instead of to all those lousy people, who are trying to screw you over? I do understand why. It's your conditioning, but what actually happened to your freedom, to your so-called individuality? You talk like everyone else, but never like you really want to talk and can talk, because you think others are more important than you. Why can only I say or write this? It's because I'm more important to myself than you are to yourself. 

 

Yes, you read that correctly. Because I am more important than anyone else, I am also more important than you. Take this personally, what I'm saying, so that you too will finally begin to consider yourself as more important than anyone else. Just let yourself know, you have totally forgotten about yourself, as you automatically keep falling into the group behavior, even when you, so to speak, are trying to be yourself. I speak and write, as an individual, about your horrendous, self-defeating Disembodied Language (DL), which you ironically consider to be normal, but which I, of course, find abnormal, disgusting and false, because I have ongoing Embodied Language (EL).

 

I'm not abnormal, just because I don't handle my language like you do. I am normal, because I know how I want to deal with my language. You do not know this and your refusal to speak to me, shows that you place yourself above me and others. How does it feel to be blown off your high horse? One gentle sigh of relief is enough to knock you over. Doesn't it feel much better to be on an equal footing with me? Why didn't you do that before? How much time and energy have you wasted pretending to be better than me and others? Why did you do that? You do not know.

 

Everyone who acts like you, does so from the exact same motivation. There is only one reason, why almost everyone pretends to be more important than others: they are unimportant in their own eyes and in their own ears. Their tattoos, their blue, green, or purple hair, their plastic surgeries, their long, black, ridiculous eyelashes, their creepy, long, fake nails, their aggressive, mechanical, loud music, their ear plugs, their ripped jeans, and their far over their eyes pulled baseball caps, show that they only care about outward, vain, superficial things, to impress others. They don't even realize, that they keep frantically imitating each other, out of fear of being rejected.

 

Whether you believe it or not, the times when people could hide in their group behavior are gone forever. The genie is long gone from the bottle. It is strange that people are free, but simply still don't dare to take that freedom. You are not who you believe to be, for you are not your conditioning, but rather, what transcends that conditioning. When you talk to me, you immediately come to know that these are not empty words, but valuable prompts, that predict and make a better future possible.

 

How else would you expect your freedom to begin to determine your actions, if not by the way you handle your own language? There is no freedom other than your way of speaking and writing. And, when you have said and written what you really wanted to say and write, then you will hear, then you will read, then you will experience and know, that you are truly free and that your EL always reveals your Language Enlightenment (LE). With me, you don't have to pay anything and you don't have to meet any other condition, than to listen to yourself while you speak. If you comply, I accept you, as I can hear if you do this or not. However, if you don't want to listen to yourself, I keep you away from me, because I have no business with your stupid DL. As long as you don't stop your own harsh, forceful, mean DL, you're unimportant to me. However, you are just as important as I am, when you, like me, listen to yourself. Only then, do we speak the same language, because only then, does our EL express our LE.

 

So, that's how it is and nothing else. That's how it is going to happen, not otherwise. All your problems will endlessly continue, because of your DL, but they will be dissolved by your EL. If you want the latter, you talk to me, but if you read this text and still don't want to talk to me, then you only want to complain, despair, whine, accuse, stay angry, hold on, push, pull and drag others, into your problems, chaos and conflicts. I pass for that, yet I write these words, to let you know, although we will probably never talk to each other, I have not forgotten about you. EL is always waiting for everyone, who still has DL, because EL truly is the one and only future for all of mankind.

 

Waarom?

 

Waar wacht je nog op? Waarom praat je niet met mij, in plaats van met al die mensen, die je een oor proberen aan te naaien? Ik begrijp het wel. Het is natuurlijk je conditionering, maar, wat is er eigenlijk gebeurd met jou vrijheid en met je zogenaamde individualiteit? Je praat dan wel zoals iedereen, maar niet zoals je zelf echt wil en kan praten, omdat anderen volgens jou belangrijker zijn dan jijzelf. Waarom kan alleen ik dit zeggen of schrijven? Het is, omdat ik belangrijker ben voor mezelf dan jij. Ook al doe je nog zo druk en heb je zoveel bereikt, jij bent niet bewust van jezelf en belangrijk voor jezelf, als je je niet bezighoudt met je eigen taal.  

Ja, je leest het goed. Omdat ik belangrijker ben dan wie dan ook, ben ik eveneens belangrijker dan jij. Neem dit  maar persoonlijk, wat ik hier zeg, zodat ook jij eindelijk eens echt jezelf belangrijker gaat vinden dan anderen. Laat jezelf maar eens weten, dat jij jezelf bent vergeten, omdat je automatisch in het groeps gedrag vervalt, zelfs wanneer je, zogezegd, probeert om jezelf te zijn of om jezelf te blijven. Ik spreek en schrijf als een ontwaakt individu over jou Ontlichaamde Taal (OT), die jij als normaal beschouwd, maar die ik abnormaal vind, omdat ik Belichaamde Taal (BT) heb. Ik ben niet abnormaal, omdat ik niet, zoals jij, gewetenloos omga met mijn taal. Ik ben normaal, omdat ik weet hoe ik wil omgaan met mijn taal. Jij weet dit niet en jou weigering om met mij te spreken, toont aan, dat jij jezelf altijd boven mij en anderen plaatst. Hoe voelt het om van je voetstuk te zijn geblazen? Een zachte zucht van verlichting is echter al voldoende, om je om te kukelen. Het voelt toch veel beter, om met mij op een gelijke voet te staan? Waarom heb je dat al niet eerder gedaan? Hoeveel tijd en energie heb je niet verspeeld met het doen alsof je beter bent dan mij en anderen? En, waarom deed je dat eigenlijk? Je weet het niet, want je bent je er niet eens van bewust. 

 

Iedereen die doet zoals jij, doet dit vanuit dezelfde motivatie. Er is maar een reden, waardoor bijna iedereen zich voordoet alsof ze zogenaamd belangrijker zijn dan anderen: ze zijn in hun eigen ogen en oren onbelangrijk. Al hun tatoos, hun blauwe, groene of paarse haar, hun plastische chirurgie, hun lange, hangende, zwarte, nep oog-wimpers, hun griezelige, plastike nagels, hun aggressieve, mechanische, luide, zogenaamde muziek, hun gescheurde spijker broeken en hun ver over hun ogen getrokken base-ball caps, laten zien dat ze alleen maar op uiterlijke, ijdeltuitelijke zaken letten, om anderen te imponeren. Eigenlijk weten ze helemaal niet eens, dat ze uit angst elkaar maar blijven imiteren.

 

De tijden dat mensen zich konden verschuilen in hun groeps gedrag zijn, of je het nou gelooft of toegeeft of niet, voorgoed voorbij. De geest is allang en breed uit de fles. Het is heel raar eigenlijk, dat mensen vrij zijn, maar die vrijheid eenvoudigweg nog steeds niet aandurven. Jij ben niet wie je gelooft te zijn, want jij bent niet jou conditionering, maar juist wat die conditionering ontstijgt. Als je met mij gaat praten, dan kom je meteen aan de weet, dat dit niet wat loze kreten zijn, maar waardevolle woorden, die jou toekomst voorspellen en mogelijk maken.    

 

Hoe had je het anders verwacht, dat vrijheid ooit jou handelen zou gaan bepalen, dan door de wijze waarop jij met je taal omgaat? Er is geen enkele andere vrijheid, dan jou manier van spreken en schrijven. En, als je hebt gezegd en geschreven wat je wilde zeggen en schrijven, dan hoor je, dan lees je, dan ervaar je en weet je, dat je echt vrij bent, omdat jou BT, jou Taal Verlichting (TV) tot expressie doet komen. Met mij hoef je niets te betalen en je hoeft aan geen enkele andere voorwaarde te voldoen, dan te luisteren naar jezelf als je spreekt. Als je hieraan voldoet, dan laat ik je toe, want ik kan het horen, of je dit doet of niet. Als je niet naar jezelf wilt luisteren, blijf dan maar weg, want ik heb niets te maken met jou domme, venijnige, uitputtende OT. Zolang jij niet je eigen OT stopt, ben je voor mij onbelangrijk. Jij bent echter net zo belangrijk als ik, wanneer je, net als ik, naar jezelf luisterd. Alleen dan spreken wij dezelfde taal, want alleen dan brengt onze BT onze TV tot uiting.

 

Zo zit het dus in elkaar en niet anders. Zo gaat het dus ook gebeuren en niet anders. Alle problemen zetten zich voort in jou OT, maar worden opgelost met jou BT. Als jij dat laatste wil, dan ga je met mij praten (mijn skype naam is limbicease), maar als je dit leest en begrijpt en nog steeds niet met mij wil praten, dan wil je volgens mij enkel doorgaan met klagen, wanhopen, jammeren, beschuldigen, kwaad blijven, vasthouden, doordrammen en anderen meetrekken in jou problemen, chaos en conflict. Ik pas daarvoor, maar ik schrijf deze woorden neer, om je te laten weten, dat, ook al zullen we nooit met elkaar praten, ik je niet ben vergeten. BT staat altijd te wachten voor iedereen die nog OT heeft, want BT is de enige positive toekomst voor de gehele mensheid.           

No comments:

Post a Comment