Monday, May 29, 2023

 

Ongeacht,

 

Ongeacht of jij of iemand anders het accepteert of niet, ik weet al van mijn Belichaamde Taal (BT) en mijn Taal Verlichting (TV). Ik blijf erover schrijven en spreken, ondanks het trieste feit, dat de meeste mensen het al weer snel opgeven, ook al hebben ze het geluk gehad, om – vanwege mij – ermee in aanraking te komen. BT krijg je niet door naar een podcast te luisteren, een lezing uit te zitten, een boek of een blog zoals deze te lezen of door een of andere cursus te volgen. Dit schrijven gaat over mijn doorgaan met mijn BT, aangezien jij er nog niet bent, om er samen van te genieten met mij. Je krijgt er alleen maar iets over te lezen, zolang je niet met mij praat, maar dat lezen zal je alleen goed doen als het ertoe leidt, dat je met mij gaat praten. Je kunt me bereiken, mijn skype-naam is limbicease en mijn e-mailadres is mpeperkamp@sbcglobal.net Ik hoop van je te horen. Het kost je niets, maar het vergt alles, want jou BT zal werkelijk alles veranderen.

 

Blijven lezen heeft geen zin, als je niet inziet hoe belangrijk het is om met mij te praten: er is niemand anders om mee te praten, over waar ik over schrijf. Ik neem aan, dat je met me gaat praten, hoewel je dat waarschijnlijk niet gaat doen. Het maakt mij niet uit, dat je het niet doet, maar het maakt heel veel uit voor jou. Ik ga sowieso door, omdat ik weet hoe ik verder kan gaan met mijn BT. Hoewel ik je vraag om mij te geloven, hoef je dat niet te doen. Ik weet dingen, die jij niet weet en niet kunt weten, omdat je ze alleen aan de weet kunt komen door met mij te praten. Terwijl je leest, krijg je, ook al praat je niet met mij, een idee van hoe het zou zijn om met mij te praten. Je hebt er geen idee van, hoe je met BT om kunt gaan, om het te laten voortduren. Mijn schrijven is beter dan je had verwacht, omdat het de situatie weergeeft, die jou ervan weerhoudt om BT te herkennen, te waarderen en te koesteren.   

 

Mijn vertrouwen in mijn vermogen om doorgaande BT te hebben, raakt je, aangezien deze woorden bij je resoneren, zelfs als je nog steeds geneigd bent om te ontkennen dat dit zo is. Waarom zeg je, dat jij niet zou kunnen zeggen wat ik zeg? Natuurlijk kan en wil jij dat ook, want dat zou je leven zoveel beter maken. Ook ik heb ook getwijfeld of BT eigenlijk wel mogelijk is, maar ik twijfel niet meer, want ik weet dat het kan. Dit schrijven is niet om jou te overtuigen, maar om je te laten weten van mijn ervaring. Hoewel je waarschijnlijk hebt gehoord en gelezen over de ervaringen van duizenden mensen, heb je hier nog nooit iets over gehoord of gelezen, aangezien dit niet iets is waartoe je kan worden gemanipuleerd of gedwongen. Het is geheel aan jou of je dit wilt lezen of niet. Er wordt niet van je verwacht, dat je het begrijpt of accepteert, dus doe geen enkele moeite. Wat je met deze woorden gaat doen, hangt af van je geschiedenis van conditionering. Jou bereidheid om met mij te praten komt door BT, die je al hebt gehad, maar  nooit opzettelijk, vakkundig of continue natuurlijk.

 

Met deze woorden vestig ik je aandacht op jou manier van omgaan met je taal, want dat vormt de basis voor al je andere gedragingen. Vraag jezelf eens af: zou ik dit nou echt alleen maar schrijven, om je voor de gek te houden of is het waar wat ik zeg en wil ik dat jij dat ook weet? Ik weet dat het waar is en als je me gelooft, zul je merken dat de enige manier om meer over BT aan de weet te komen, is door met mij te praten. Het kan me niet schelen of je het gaat doen of niet, mijn schrijven laat je weten dat je een kans mist, die zich niet meer zal voordoen. Het zal nooit meer gebeuren, dat ik schrijf of spreek zoals nu. Mijn neiging om uit te reiken naar anderen neemt met de dag verder af. Ik heb nooit gewild, dat BT en TV een geheim zou zijn, maar vreemd genoeg, blijkt dat toch zo te zijn.

 

Als een kist vol met gouden munten, begraven in de grond op een exotische, afgelegen plek, die alleen kan worden gevonden met een oude, gescheurde kaart, zo is ook onze BT bedekt door onze oude OT en wachtend om ontdekt te worden, door iemand, die weet hoe die smoezelige DL te verwijderen. Zo'n schattenjacht en opgraving vereist dat we met onszelf praten en over onze OT spreken met onze BT. De kaart wordt aan ons onthuld tijdens onze voortgaande BT, hetgeen alleen kan gebeuren nadat we zijn gestopt met heen en weer slingeren tussen onze OT en BT. Alleen als we in BT kunnen blijven, zal onze TV duidelijk gaan worden, net zoals we - na tevergeefs op de verkeerde plaatsen te hebben gezocht - uiteindelijk die oude schat gaan vinden.


Ja, voordat we de rijkdommen van onze TV hebben gevonden, hebben we al een gevoel, het moet er zijn, ergens, dat wil zeggen, onze kaart blijft ons vertellen, terwijl we met onszelf blijven praten. We hebben onze zoektocht opgegeven, omdat we niet meer met onszelf praten. Eigenlijk is onze zoektocht niet echt een zoektocht, maar een gesprek met onszelf. De kaart brengt je naar mij, aangezien ik de enige ben, die je stimuleert om hardop met jezelf te praten en die je eraan herinnert dat het nodig is om naar jezelf te luisteren. Ik heb die kaart gemaakt, maar ik heb voor niemand iets begraven. Ik heb altijd gezegd, je moet met jezelf praten, maar jij bent weer weggelopen en je bent verstrikt gebleven in je zogenaamde conversatie met anderen of je bent gebiologeerd, overweldigd, geïndoctrineerd en onderdrukt door wat anderen hebben gezegd. Dat was dat allemaal schijnbaar belangrijker dan praten met jezelf.

Er wacht nog een gesprek op je, waarin we allemaal op dezelfde manier met onszelf praten, zoals we met elkaar praten. Dit is geen fantasie, maar een realiteit die kan worden bereikt en gerealiseerd. Dus, ga je met mij praten, dat wil zeggen, ga je met mij praten, op dezelfde manier zo als je met jezelf praat? Dat laatste hangt af van het eerste, want je gaat pas met mij praten, als je deze geschreven woorden gebruikt, hardop voorleest, je eigen stem hoort en met jezelf begint te praten.

Je zou – op dit moment – al met jezelf kunnen praten, zoals je met mij gaat praten. Ik vraag je om met jezelf te praten en om tegen jezelf te zeggen, dat je met mij zou kunne praten. Ik kan dat doen, omdat ik weet hoe BT werkt. Je zult doen wat ik doe en zoals iedereen met BT doet, als je eenmaal hebt vernomen dat je fortuin is gevonden met de kaart, die door je BT wordt verstrekt. Mensen zijn tevergeefs op zoek geweest naar allerlei oude schatten, die verloren zijn gegaan door conflicten en chaos, die werden veroorzaakt door OT. . Rond deze bijzondere, kostbare, zogenaamd verborgen geheimen zijn allerlei bijgelovige mythes geweven, maar het echte verhaal gaat en is altijd geweest over de liefde, die verloren ging of weer werd gevonden, door de manier waarop we met elkaar praten. We zoeken naar wat er verloren is gegaan in onze kindertijd, toen we onze taal verwierven. Onze volwassenheid en wijsheid, wordt alleen gevonden, als we ons terugkeren naar onze taal, omdat het ons de kaart geeft naar de  locatie van onze schat.

No comments:

Post a Comment