Sunday, December 31, 2023

 

Laatst,

 

Op deze laatste dag van 2023, wil ik dat je weet, dat het me niets kan schelen, dat jij met je Ontlichaamde Taal (OT) verder gaat, want ik weet dat het niet lang meer zal duren. Wat echter in 2024 zal doorgaan, is zeer zeker mijn Belichaamde Taal (BT). Als je niet langer de lafaard bent, die je bent geweest, neem dan contact met mij op en ontdek wat ik bedoel.

 

Ik daag iedereen die dit leest uit, om eens met mij te praten en er eindelijk achter te komen, dat dit de laatste dagen zijn van je waanzin, aangezien je OT ten einde loopt en onze BT zal zegevieren, omdat dit onze enige positieve weg vooruit is. Niemand wil jouw negatieve OT en hoe meer jij blijft eisen, dat we er allemaal aan zouden moeten deelnemen, hoe meer mensen zich zullen gaan verzetten en zullen beslissen, dat ze absoluut iets anders willen dan OT. Ja, jou BT is inderdaad net zo geweldig als deze 10 lbs. bloemkool. Gelukkig nieuwjaar voor jou. (De foto liet zich helaas niet afdrukken op mijn blog, maar als je me emailt – mpeperkamp@sbcglobal.net – dan stuur ik hem naar je...oh, je kan me zien in mijn profiel, rechts boven.) 


Behalve deze gigantische bloemkool is er niets dat jou uit je gewoonte kan halen. Deze bloemkool is de druppel, die de emmer deed overlopen, de laatste kramp van je OT, die al heel lang op apegapen lag. Wist je dat bloemkool tot de Brassicaceae of de mosterd-familie behoort? Natuurlijk wist je dat niet, omdat je sowieso nooit iets over OT hebt geweten. Het is geen schande, om toe te geven, dat je het niet wist, want je onwetendheid maakt je menselijk.

 

Dit is mijn laatste schrijven van dit jaar. Ik wil het hier nadrukkelijk duidelijk maken: er is absoluut geen enkel excuus voor de doodsbedreigingen, tegen wie dan ook, die alleen maar probeert, om zijn verdomde mening te uiten. Ja, naar mijn mening zou jij dus eigenlijk moeten worden geëxecuteerd of uitgeroeid, als jij nog steeds niet kan verdragen, dat iemand een mening heeft, die niet overeenkomt met die van jou. En, nee, ik ben geen geweldloos persoon, aangezien ik mijn vrijheid zal verdedigen.

 

Het maakt eigenlijk helemaal niets uit of jij het bent of iemand anders, die probeert te voorkomen dat iemand op het stembiljet komt, en de diskwalificatie van iemand – Trump of Kennedy – leidt alleen maar af van waar wij blijkbaar niet over zouden mogen praten. Mensen, op welke voorwaarde dan ook, van de stemlijst halen, is niet waar het in democratie over gaat. Ik weet dat dit gebeurt, maar ik zeg: het komt door onze stomme OT, ​​dat we nog steeds met deze onzin bezig zijn. In OT proberen sprekers altijd andere sprekers de mond te snoeren, in een poging om het gesprek te domineren. In het nieuwe jaar zal duidelijk gaan worden, dat het vormgeven van het zogenaamde narratief, het laatste is wat iemand zou willen. We laten al die behoeftige, betekenisloze influencers, maar lekker in hun sop gaarkoken.

 

De zogenaamde vrede, die alleen westerse landen na de Tweede Wereldoorlog hebben genoten, zal geen stand kunnen houden, omdat het eigenlijk natuurlijk geen echte vrede was. Zolang onze OT voortduurde, kon er geen harmonie zijn en hebben we een geweldige kans verspild. Vandaag is het dus de laatste dag van 2023. Dit is onze laatste kans, om OT op zijn plaats te zetten, want in 2024 zullen we getuige gaan zijn van de onvermijdelijke gruwelijke ontrafeling, van waarbij wij betrokken zijn geweest, sinds dat wij, na de oertijd, verbaal zijn geworden.

 

Er zijn korte momenten geweest waarin wij – het  Amerikaanse volk en andere bevolkingen – eventjes enigszins naar onze taal hebben gekeken. Net als Martin Luther King, kijk ik uit naar de dag waarop mensen niet zullen worden beoordeeld op de kleur van hun huid, maar op de inhoud van hun karakter. We moeten echt met die Diversity, Equity and Inclusion (DEI) en Black Lives Matter (BLM) onzin stoppen, omdat het slechts een andere versie is van het spelen van de racisten-kaart. Alle galbakken, die deze rotzooi zijn blijven promoten zijn haters, die het doen voorkomen alsof hun OT, BT is.

 

Onze onbewuste OT heeft ons nog nooit toegestaan ​​te erkennen, dat het zogenaamde karakter van een persoon uniek is en bestaat uit onze persoonlijke ervaringen en keuzes. Het heeft echter beslist niets te maken met de inhoud van ons denkbeeldige karakter, ons zogenaamde zelf of onze onvindbare geest, maar met onze taal. Zoals zovelen, probeerde die King OT bespreekbaar te maken, maar dat is hem niet gelukt. Hij was de zoveelste bombastische prediker, die met zijn nadrukkelijke toespraken OT heeft voortgezet, terwijl hij deed alsof het BT was.

 

Als we echt met eerlijkheid en integriteit willen gaan spreken, anderen willen respecteren, verantwoordelijkheid willen nemen voor onze daden, openhartig en rechtvaardig willen zijn, en iemand willen zijn, die liefde en mededogen bij anderen promoot, dan zullen we BT moeten gaan hebben. Ik daag niemand uit om psychologisch werk te doen, maar sta er wel op, dat we de manier waarop we met onze taal omgaan zouden moeten veranderen. Onze verschillen in ras, etniciteit en geslacht leidden ons alsmaar af van onze taal. Ik pleit niet voor een kleurenblinde of toondove samenleving, maar mijn visie op rechtvaardigheid heeft te maken met wat we kunnen horen.

 

Er is natuurlijk een reden, waarom onze ervaring van geluk – als we die uberhaupt nog hebben – nooit erg lang kon duren. Ons gemeenschappelijke, mechanische taalgebruik, OT, vernietigt alles wat waardevol is in ons leven. Wanneer was de laatste keer dat je een betekenisvol, authentiek, plezierig en gedenkwaardig gesprek met iemand had? Als je het je niet meer kunt herinneren, betekent dit dat je leven is geruïneerd door je OT. Laat deze laatste dag van 2023 een moment van bezinning zijn, door toe te geven, dat het zo niet langer kan. Jij weet niet wat het is om doorgaande BT te hebben, maar je kunt het nog steeds ontdekken, als je je aandacht eens vestigt op het luisteren naar je stem terwijl je spreekt. Dit is waardoor alles geheel vanzelf zal gaan veranderen.       

No comments:

Post a Comment