Thursday, June 1, 2023

 

Compleet,

 

Ik voel me compleet over wat ik heb geschreven over mijn Belichaamde Taal (BT). Na zaterdag 3 Juni ben ik van plan, om een ​​tijdje niet meer te schrijven op mijn blog. Je kunt contact met mij opnemen en we kunnen praten. Je hoeft mij geen geld te betalen, maar het zal je wel veel kosten om met je Ontlichaamde Taal (OT) te stoppen. Als je dat niet wil doen, dan zul je niet met mij praten, maar als je het wel doet, dan weet ik zeker, dat we zullen praten. Ik hoop van je te horen. 

 

Het kan natuurlijk zijn, dat ik op een gegeven moment weer doorga met het posten van mijn schrijven, maar misschien is dit mijn laatste schrijven. Aangezien ik alleen voor mezelf schrijf, zal ik nog wel doorgaan om voor mezelf te schrijven, maar ik zal het niet meer posten. Als je dus contact met me wil, ga je gang, mijn skype-naam is limbicease Je kunt me ook een emailen om een ​​afspraak te maken, om met me te praten. mpeperkamp@sbcglobal.net is mijn email, maar ik ga geen e-mails heen en weer met je uitwisselen. Ik ben niet geïnteresseerd in je lange verhaal en kom direct ter zake wat betreft OT, BT en je Taal Verlichting (TV). Je neemt contact met mij op om het daar over te hebben of niet. Als je contact met me opneemt, dan is dat dus om je TV te vieren.

 

De enige werkelijke reden om BT te hebben, is om je TV te erkennen. Als je niet geïnteresseerd bent in het laatste, kun je het eerste net zo goed vergeten. Veel mensen hebben wel wat interesse getoond in BT, maar ze waren schijnbaar niet geïnteresseerd in hun TV en daarom hebben ze BT weer opgegeven. Als ze geïnteresseerd waren geweest in hun TV, dan hadden ze niet zo snel opgegeven. BT is niet een techniek om je communicatie effectiever te maken, maar een manier om je hele leven mee te transformeren. Als je niet al je energie aan BT wil geven, dan werkt het niet en dan ga je er alleen maar over klagen en zeuren.

 

Het woord compleet is heel mooi. Het komt van het Latijnse completus, voltooid deelwoord van comp-plere, om een ​​aantal (een legioen enz.) op te vullen, te vervullen, af te maken, te voltooien. Com is een woordvormend element, dat meestal samen of met betekent. Plere is vullen, Proto-Indo-Europese root plere, met afgeleiden van overvloed en veelheid. Gerelateerd aan opnieuw vullen, herhaaldelijk vullen, van het Latijnse plenus, wat vol betekent, voorzien van eten, drinken, rijkdom of schoonheid. Gerelateerd aan het Latijnse planus, vlak, eenvoudig of duidelijk. Van het Latijnse ad-complere om te vervullen, te volbrengen, af te ronden (een taak). Je BT maakt je bewust van je TV en geeft je een gevoel van voltooiing van een belangrijke prestatie. Ik heb mijn taal belichaamd en als je naar me zou luisteren, zou je in mijn stemgeluid kunnen horen dat ik BT heb.

 

Natuurlijk hoor je ook je eigen stem geluid. Tenzij je naar jezelf luistert, kan je je taal nooit belichamen. Stop om te zeggen, dat er geen absoluutheden zijn, want dit is absoluut een absoluut. Of je gaat nu eindelijk eens naar jezelf luisteren – zodat je je BT kunt horen en kan erkennen, dat je je hele leven al, onbewust, ongewild, ongelukkig betrokken bent geweest bij OT – of je gaat gewoon door met je ellendige, problematische OT. Het is een totaal andere zaak, om mechanisch, vanuit je conditionering, in de problemen van je OT te blijven zitten of om de bevrijding en voltooing van je eigen taal te beleven, door je TV met je BT uit te drukken. Je gaat het niet doen zonder met mij te praten of met iemand die net als ik het verschil kent tussen OT en BT.

 

Mijn lieve Nederlandse vriendin AnnaMieke kent, net als ik, het gigantische verschil tussen OT en BT. Je kunt ook contact met haar opnemen en met haar praten over BT en TV. Hier is haar blog, waarop je kunt reageren en contact met haar kunt opnemen. https://klompanna.blogspot.com/ Ze schrijft heel prachtig in het Nederlands, maar je kan het makkelijk vertalen en dan wordt het je allemaal wel duidelijk, dat iedereen BT op z'n eigen manier kan hebben. Je kan ook, als je dat wil, deelnemen aan ons wekelijkse skype gesprek, dat plaats vindt elke zondag om 04.30 uur Pacific Standard Time (PST).

 

Lees eerst eens wat van mijn of AnnaMieke's geschriften en krijg een idee van wat OT, BT en TV is, voordat je contact met ons opneemt. Het heeft geen enkele zin  om ons te benaderen met je waanzinnige religieuze overtuigingen, je politieke onzin, je zogenaamde geestes-ziekte, aandacht-eisende slachtofferschap, je patriotistische onzin, je behavioristische of gedragsologische zelf-ontkenning en isolatie, je oude, achterhaalde kennis, je psychologische grootsheidwaan, je vermoeiende, saaie filosofie, je laffe intellectuele afweermechanismen of je valse, oppervlakkige kritiek. Met andere woorden, krijg maar eerst een grip op jezelf en stop met je OT. Noch ik, noch AnnaMieke zit op jou domme OT te wachten.

 

Je zoektocht eindigt, als je werkelijk met mij of met AnnaMieke gaat praten. Als je voortgaande BT ervaart, zul je je realiseren, dat je dit altijd al hebt willen hebben. Bovendien ben je er absoluut zeker van dat er niets is, dat dit kan vervangen en daarom kon je nooit met iets anders tevreden zijn. Ook zal je al je eerdere problemen in een ander daglicht gaan zien, aangezien je met je BT over je OT kunt praten, wat voorheen nooit het geval was. Praten met OT over OT is onmogelijk en maakt miljoenen  mensen schreeuwend gek. Je gaat volledige tevredenheid voelen over de manier waarop je je taal gebruikt, met andere woorden, met BT zul je vrij zijn, omdat je je, tot je eigen verbazing, realiseert dat je eerdere idee van vrijheid – met OT – helemaal onjuist was.

No comments:

Post a Comment