Saturday, December 2, 2023

 

Extase,

 

Ofschoon ik niet in wonderen geloof, is het iets heel wonderbaarlijks, dat ik, vanwege mijn Belichaamde Taal (BT), mijn Taal Verlichting (TV) ben gaan herkennen en daardoor dus in staat ben, om er heel onomwonden over te spreken of te schrijven.

 

Zoals eigenlijk altijd het geval is met taal, gaat het echt ergens over. Mijn aandacht voor Ontlichaamde Taal (OT), BT en TV vormt de basis van mijn leven. Aangezien zowel OT als BT al volop de aandacht hebben gekregen, kan ik vrijuit spreken en schrijven over mijn TV. Wat ik hiermee zeg is, dat als er niet eerst over OT wordt gesproken en geschreven, er geen noemenswaardige BT kan plaatsvinden en dat zonder voortgaande BT het besef van TV niet echt tot ons door kan dringen.

 

BT heeft z’n eigen logika en alles verloopt volgens de wijze, die onmiskenbaar onze TV tot uitdrukking brengt. Bovendien is het zeer aangenaam, om BT te hebben, maar wanneer wij in staat zijn, om met BT onze TV te zeggen of te schrijven, dan zijn we helemaal in de zevende hemel. TV is pure extase en ik kan dat zeggen, omdat ik dat iedere dag ervaar.

 

Uiteraard is mijn TV mijn eigen ervaring, waarin ik mij niet langer bezig hou met hoe jij, de lezer of de luisteraar, dit ervaart. Indien jij zover komt, om het, met jou BT, over jou TV te hebben, dan zal ook jij je niet meer bekommeren, over hoe anderen dat ervaren of wat zij – bij gebrek aan ervaring – ervan zeggen te vinden. De reden, dat in BT je taal zo goed werkt, is omdat het altijd gaat over jou TV. Je hebt dat pas goed in de gaten, als je BT is gestabiliseerd en jij dus voort kunt blijven gaan, met het trekken van de voor jou onvermijdelijke conclusies.

 

Hoe kan jij het nu hebben over je TV, indien jij nog niet eens voor jezelf hebt vastgesteld, dat praten met jezelf daadwerkelijk belangrijker is dan praten met anderen? Je weet vanwege je BT, dat praten met anderen bijna altijd OT inhoudt en dat je alleen BT met anderen kunt hebben, indien zij net zo vaak hun eigen BT hebben onderzocht als jij. Het gesprek met BT, houdt altijd meteen weer op, waar iemand’s conditionering met OT om de hoek komt kijken.

 

In het verlangen om BT met anderen te hebben, wordt het praten met anderen onwillekeurig belangrijker dan het praten met onszelf. Het is dus eigenlijk altijd zo, dat onze BT met elkaar alleen voortduurt, in zoverre wij met elkaar kunnen praten als verlichte wezens. Als ik er, zoals nu, over schrijf of met mezelf over praat, dan heb ik met niemand anders te maken, dan met mijzelf. En, zelfs al zeg of schrijf ik iets over anderen, het gaat altijd alleen om mij. Iedere lezer van mijn schrijven, kan niet aan de indruk ontkomen, dat er een gigantisch taboe ligt op de erkenning van onze eigen TV met onze BT.

 

Het besef, dat wij, vanwege TV, alle ellende achter ons hebben gelaten, is een dood-zonde, want taal moet schijnbaar altijd over anderen gaan, maar wij laten ons niet meer door dit oordeel intimideren. Wij zien niet alleen onze conditionering onder ogen, maar wij durven letterlijk ongehoord voor anderen te zijn, omdat wij onszelf horen. Het is ons duidelijk, dat wij beter naar onszelf kunnen luisteren, dan dat anderen naar ons kunnen luisteren.

 

In OT blijft iedereen altijd hangen in de gezamelijke illusie, dat een luisterend oor – van een ander – de oplossing zou zijn voor onze problemen – vandaar die therapie-busines – maar in BT zijn wij eindelijk onze eigen luisteraar. In BT stappen wij resoluut uit die altijd frustrerende illusie en in TV zijn wij daar niet meer mee bezig, want het uit OT stappen is al gebeurd. Ook al was het, in mijn geval, al vele malen gebeurd, dat ik uit mijn OT was gestapt en met mijn BT was verder gegaan, toch kon ik nog steeds niet geloven, dat mijn TV echt een feit was. Ik kan me zo voorstellen, dat dit ook voor anderen het geval zal zijn, ook al ben ik hier, om je te laten weten, dat dit, gezien onze conditionering met OT, te verwachten is.

 

De reden dat jij niet geloofd, dat ik verlicht ben, is omdat jij niet van jezelf kunt geloven, dat jij jezelf in mij herkent. Deze woorden heb je nog nooit gelezen of gehoord, want ze waren nog nooit eerder gezegd of geschreven. Allerlei spirituele priet-praat – die wij van zogenaamde gurus, verlichte meesters, of zelf gerealiseerde aandacht-trekkers hebben gehoord en gelezen – heeft nooit tot een waardering van onze eigen BT geleid. Integendeel, we hebben vanwege hun belachelijke instructies, onze eigen taal nog meer verwaarloosd en afgeschreven, dan dat wij al vanwege onze conditionering gewend waren.   

 

Uiteraard kan geen van ons ooit over zijn of haar TV vertellen, omdat wij niet wisten wat het was. Ik ben schijnbaar de eerste, die dit heeft ontdekt en die dus vanuit mijn eigen onweerlegbare ervaring hierover kan spreken en schrijven. Anderen, die met behulp van mijn beschrijvingen met zichzelf gaan spreken, naar zichzelf gaan luisteren en hun eigen instructies met BT gaan opvolgen, zullen minder moeite hebben, om hun TV te erkennen, vooral als ze met mij spreken, want dan valt alles heel snel op z’n plaats. Anders gezegd, het vaak genoemde wiel, hoeft dus niet opnieuw uitgevonden te worden.  

 

Het is volgens mij goed mogelijk, dat, binnen een zeer korte tijd, een hele grote groep mensen op de hoogte is gebracht van hun TV en in staat zullen zijn geraakt, om BT met elkaar te hebben. Ik besef die mogelijkheid en vertel hier over mijn TV, om dat te kunnen laten plaatsvinden. Vooralsnog zijn er maar weinig gegadigden, maar daarin kan plotseling een  verandering komen. Ook al klinkt dit misschien wat  vreemd, ik reken daar op, al zal het waarschijnlijk nooit gebeuren. Mijn TV is een feit en daarvanuit leef ik voor wat ik beschouw als de toekomst van de gehele mensheid. Ik weet wel, hoe men, met OT, hierover meent te denken of te oordelen en wil ook nog iets zeggen over de leugen van innerlijke taal.

 

Deze woorden, die je nu hier leest, zie je voor je en als je mij, iemand anders of jezelf hoort spreken, dan wordt er door iemand geluid geproduceerd, dat wordt gehoord. Er vindt dus nooit enige taal plaats binnenin je. Het is net zulke grote onzin, als dat de aarde plat zou zijn. Deze flauwekul was je – net als je idiote godsdienst – met OT aangepraat en opgedrongen. Als iemand dus van Face Book wordt gecancelled, dan is dat niet vanwege iets wat hij of zij denkt, maar omdat hij of zij iets zegt of schrijft, waarvan anderen dus schijnbaar vinden, dat jij dit niet zou moeten lezen of horen. Al doet iedereen alsof het over het denken gaat, het gaat altijd alleen maar over wat we zeggen, horen, schrijven of lezen.

 

De extase van onze TV is, dat er nooit zoiets heeft bestaan als onze mind. Ons zogenaamde denken is  fantasie, die vanwege gesproken OT in stand wordt gehouden. Onze taal is vanwege onze bijgelovige, domme, problematische conditionering volledig op hol geslagen en we maken onszelf en elkaar letterlijk gek van woede, angst en waanzin, omdat wij nog nooit, de koe – onze OT – bij de horens hebben gevat. Alleen iemand met TV heeft het inzicht en de vaardigheid, om dit te echt doen. Ook al beweren  vele mensen dat zij weten waar ze het over hebben, ze hebben het, volgens mij, nooit over hun TV.             

No comments:

Post a Comment