Sunday, January 22, 2023

 

Ongelakt,

 

Dit is mijn onverbloemde mening over jou. Ik heb het inderdaad tegen jou, die constant bezig is met Ontlichaamde Taal (OT) en die geen Belichaamde Taal (BT) met mij wil hebben. Ik ga het niet mooier maken dan het is. Ik weet het, dit bericht, van mij aan jou, is als een regenbui over je bombastische, valse, verraderlijke, domme OT-parade. Het is een koude douche. Ik wil en hoop je te storen met deze woorden, die ik evenwel toch voor mijzelf schreef en niet voor jou. Als je ze toevallig mocht lezen, dan zou je heel gelukkig en dankbaar moeten wezen om deze verbale shockbehandeling te ontvangen, want ik ben je schijnbaar nog niet helemaal vergeten.

 

Met OT wordt je altijd – of je het nu wilt toegeven of niet, of je je ervan bewust bent of niet – keer op keer  genaaid. Je realiseert je dit niet, maar je hele leven is  verpest vanwege je gebruikelijke, automatische en dwangmatige manier van praten. Ik ben het niet die in de problemen zit, maar jij wel. Met mij gaat het goed, want ik heb voortdurend BT. Eerlijk gezegd vind ik het leuk, om deze woorden uit te spuwen, omdat ik walg van je gebrek aan oprechtheid. Ik accepteer je niet, ik keur je niet goed en ik hou ook niet van je. Wat mij betreft ben je een verloren zaak. Doe het maar, ga maar naar de hel met je botte OT. Je leeft al in je eigen prive helletje, die je zelf hebt gecreëerd. Ik leef in een totaal andere realiteit dan jij, omdat ik de heerlijke vruchten pluk van mijn BT.

 

Ik kan niet meer met je praten. Ik ben zo blij, om je te kunnen laten weten, dat ik eindelijk ben gestopt met het proberen om met je te praten. Dit was tot voor kort nog niet het geval. Lange tijd hoopte ik je nog te bereiken en wilde ik nog iets van je, maar dat is helemaal veranderd. Ja, ik wilde BT hebben met je, maar het is nu duidelijk, dat wil je niet. Doe niet alsof je geïnteresseerd bent, ik weet dat je dat niet bent. Probeer me niet voor de gek te houden, door mij te laten geloven, dat je mijn werk zou hebben  gelezen en dat met me zou willen praten over wat je hebt begrepen. Zelfs als je deze kaatsende woorden leest, snap je het niet en neem je nooit contact met mij op om samen met mij je BT te verkennen. Zeg niet, dat is niet zo, want dit is niet mijn eerste rodeo.

 

Ik heb afgelopen veertig jaar mijn eigen BT verkend. Pas in de afgelopen paar weken ben ik begonnen te spreken vanuit Taalverlichting (TV), die dus wordt onthuld door mijn BT. Ik weet wat ik weet, maar iedereen die, zoals jij, zich nog steeds bezighoudt met onintelligente OT, is oneerlijk als hij of zij zegt dat wat ik schrijf niet belangrijk genoeg is om er met mij over te komen praten. Ik heb je negativiteit altijd gevoeld. Ik heb daarom ook altijd geweigerd om naar je leugens te luisteren. Ik heb zo vaak van je weg moeten gaan, om mezelf te beschermen en ik zal dit blijven doen, omdat het echt noodzakelijk is.

 

Elke keer als ik je herken, hoor ik je stem en voel ik me geschokt door je bedrog en gebrek aan respect. Je zou me nog steeds dankbaar moeten zijn, dat ik je zo goed heb behandeld, aangezien anderen geneigd zijn het je veel moeilijker te maken. Ik laat je zijn en val je niet lastig, omdat ik me niet wil inlaten met je manier van praten. Ik heb mijn eigen voorkeur en jij bent het niet. Ik heb er geen probleem mee, om je af te wijzen en het voelt eigenlijk heel goed om dit te kunnen doen. Ik moet dit doen, zodat ik verder kan met mijn eigen BT. En ik ben niet verantwoordelijk voor jou idiote overtuigingen, die worden gecreëerd en onderhouden door je lelijke OT. Aangezien het zonde van mijn tijd is, weiger ik te praten over jou bijgelovige en krampachtige manier van leven. Zeer zeker, mijn BT is niet een geloof. Als je genoeg moed zou kunnen verzamelen, om eens te onderzoeken wat het is – wat dus zeer onwaarschijnlijk is – dan zou je kunnen ontdekken dat jou zienswijzes niet alleen volledig verdwijnen, maar bewezen worden als vals, door je eigen voortdurende BT.

                       

Ik vertel je dit allemaal, om je lastig te vallen over wat je allemaal mist. Waarschijnlijk zul je nooit de eerlijkheid hebben, om aan jezelf toe te geven, dat waar ik het over heb in jou leven ontbreekt. Ik heb geen tijd om te wachten tot jij of iemand langskomt. Het gebeurt toch niet. Of je accepteert me meteen, of het gaat nooit gebeuren. Ik wil dat je weet, dat je niets van mij krijgt, ook al lees je deze woorden misschien. Ik schrijf dit om mezelf een plezier te doen, maar niet om jou ervan te overtuigen, dat ik gelijk heb, maar om trots te zeggen dat ik gelijk heb. Ik voel me zo tevreden om dat te doen. Jij zou je ook zo kunnen voelen, indien je kon doen zoals ik doe. Het is vaak gezegd en geschreven, dat de waarheid ons zal bevrijden, maar ik heb nieuws voor je. Mijn waarheid bevrijd je niet en jij hebt geen waarheid, dus je hele idee over je zogenaamde vrijheid is nep.

 

Je zult nooit worden bevrijd zijn, zolang je weigert de waarheid te spreken – naar jezelf. Je fantaseert er alleen maar over. De waarheid is niets voor jou, want je bent een grote lafaard gebleven. Ik geef niet meer zoveel om de waarheid, omdat ik die al heb en ervan geniet. Jou onwil om BT met mij te hebben, zal daar niets aan veranderen, aangezien ik al heb besloten om je weer af te wijzen. Ik twijfel nooit aan mijn eigen beslissingen. Deze woorden maken aan jou duidelijk, dat ik al heb verworven wat jij nooit zult bezitten. Jou jaloezie maakt me blij, omdat ik zeker weet, dat je zou willen hebben wat ik heb, hoewel je dat niet kunt toegeven. Tot slot, je zult nooit BT hebben, omdat je het eenvoudigweg niet verdient. Ja, je OT maakt je en houdt je onwaardig. Ik heb het niet gedaan, maar jij doet dit jezelf aan.

 

No comments:

Post a Comment