Saturday, January 28, 2023

 

Sores,

 

Het is en blijft helaas een voor de meeste mensen onbespreekbaar feit, dat wanneer wij zelf diep in de sores zitten, we dit altijd op anderen willen afreageren. En, er valt ook niet omheen te gaan, dat wij dus vanwege de alomtegenwoordige – gesproken – Ontlichaamde Taal (OT), geen enkele aanmoediging ontvangen, om eens de verantwoordelijkheid te nemen voor al onze eigen, individuele, zelf-gecreerde problemen. Het grotendeels volledig ontbreken van de Belichaamde Taal (BT) in ons dagelijks bestaan is een ware ramp.

 

We hebben allerlei leiders gekend, die ons hebben voorgespiegeld, hoe wij een betere maatschappij zouden kunnen creeren, maar niemand van deze lieden heeft het ooit gehad, over het vervangen van OT met BT. Zij konden het daar eenvoudigweg nooit over hebben, omdat zij, met hun weerzinwekkende pretenties, zelf keer op keer ten prooi vielen, aan hun eigen OT-conditionering en overduidelijk de moed niet hadden, om zich daar uberhaubt mee bezig te houden. 

 

Ik schrijf dit, omdat ik een uitzondering ben, want ik heb met mijn BT mijn Taal Verlichting (TV) ontdekt. Ik ben echter geen leider, omdat iedereen het alleen voor zichzelf kan bewerkstelligen, dat OT stopt, dat BT doorgaat, en dat TV zich kan laten gelden. Ik geef de aanzet om dit proces aan te gaan, maar ik maak mij hierbij geen enkele illusie. Ik geloof niet in het creeren van een groep. Ik hoor ieder individu apart, in zijn eigen realiteit, want dat is de realiteit, of we het nou willen of kunnen erkennen of niet. Iedereen leeft, of men er zich nou bewust van is of niet, met de negatieve resultaten van z’n eigen onintelligente OT, maar ik heb de begaafde resultaten van mijn BT.             

Ook Soros kan zijn BT niet kopen en zal altijd, net als iedere andere idioot, genoegen moeten nemen met zijn eigen hufterige, doortrapte, verbeten OT. Het ontiegelijk belangrijke feit, dat de handlangers van Soros nog niet hebben kunnen controleren, gaat over hoe zij met zich zelf praten. Hij mag dan zijn wereldwijde netwerk van organisaties hebben, om iedereen in diskrediet te brengen, die iets zegt waar hij het niet mee eens is, maar hij kan mijn BT niet de mond snoeren, en hij heeft ook geen enkel idee van de psychologische kracht van TV. Als hij mijn blog leest – en ik weet zeker dat hij dat op een gegeven moment zal doen – dan zal hij herkennen, dat wij alleen in OT proberen we het verhaal te veranderen. In BT lachen we om zulke bekrompen, stomme,  manipulatieve, volkomen nutteloze activiteiten.

 

Hoeveel geld of macht hij ook heeft, zelfs iemand als George Soros wil eigenlijk alleen maar de aandacht. Dit is de werkwijze van OT. Het is zo tragisch, zielig en vernederend dat we in OT alleen luisteren naar of aandacht geven aan iedereen die onze aandacht opeist. Trouwens - en dit is iets wat de arme, oude, duffe koning George inmiddels toch wel moet onderkennen – ook hij heeft niet het eeuwige leven en al die aandacht, die hij wist te krijgen met zijn maatschappij-hervormende campagnes, was duidelijk niet de aandacht die hij eigenlijk hebben wilde. Daarom blijft hij zo vasthoudend eisen om meer, terwijl hij natuurlijk zo langzamerhand wel zou nu moeten weten, dat meer echt niet beter is. Met BT, ervaren we eindelijk de aandacht voor onszelf, die we altijd ongemerkt wilden en we realiseren ons, dat we met OT de verkeerde aandacht trokken, die afleidde van ons gefrustreerde eigen bestaan. 

 

Net als iedereen, weet Soros niets van BT. Hij roept  tech-CEO's op om onmiddellijk actie te ondernemen met betrekking tot desinformatie bij het stemmen en om het verval van de democratie te helpen voorkomen, maar hij zette al zijn kaarten op OT. Hij had natuurlijk zijn miljoenen ook kunnen gebruiken om mensen over TV te informeren, maar daar is hij  te bang, te oppervlakkig en, haha, te belangrijk voor.

 

Ik was er door hem aan herinnerd, dat ik ooit eens een vertwijfelde miljonair had ontmoet. Ik deed wat vrijwilligerswerk in een gratis gezondheidskliniek. Zijn vrouw, die daar verpleegster was, had hem over mij verteld en hij nodigde me toen uit voor een etentje, in zijn grote huis, aan het meer. In eerste instantie, was hij heel geintereseerd in en lovend over BT. Hij bood aan om een ghostwriter voor mij te betalen, zodat ik een boek over BT en TV kon publiceren. Hij kende iemand met wie hij wilde dat ik samenwerkte. De schrijfster wilde echter geen BT met mij hebben en, bij nader inzien, hij zelf ook niet (haha), dus bedankte ik hem maar beleefd voor zijn geweldige, filantropische aanbod en daarmee was de boekdeal dus afgelopen. BT is niet te koop!

 

Laten we eens echt erkennen dat onze verliefdheid op technologie al onze aandacht afleidt van hoe we met elkaar en dus ook met onzelf praten. Het is niet eens iets persoonlijks, dat we allemaal alleen nog  naar schermen kijken en eigenlijk niet meer praten en dat al onze vocale verbale vaardigheden bijna volledig zijn geatrofieerd. Het is onvermijdelijk dat onze OT resulteert in onoverkomelijke problemen. Tenzij we teruggaan naar luisteren hoe we klinken terwijl we spreken, is er geen manier om te doen herleven, wat er nog over is van ons vermogen om te praten. In de geschiedenis van de mensheid is er nooit een moment geweest, waarop we BT volledig hebben omarmd, maar voor mij, als individu, is dat moment al vele jaren geleden aangebroken.

 

Ik gebruik hier de pompeuze OT-inspanningen van Soros, om te contrasteren met mijn gave, elegante, grappige en bevrijdende BT. Soros kan geen open samenleving creëren, omdat hij niet eens weet wie hij is. Als hij wist van zijn TV, dan zou hij, net als ik, willen dat anderen daarover, met zichzelf, iets aan de weet kwamen. Bovendien zou hij het helemaal met me eens zijn, dat OT altijd over misinformatie of desinformatie gaat. Het verschil tussen deze twee is alleen van belang voor haarklovers, die in het kurslijf van OT blijven zitten. Vergis je niet, degenen die zeggen, dat ze de wereld willen verbeteren, houden zich steevast bezig met OT. Ik lach om middelmatige dwazen, zoals George Soros of Bill Gates, die nu ook nog de vrijheid van meningsuiting willen veranderen en naar hun hand willen zetten. Ik hoop dat ze eens energie gaan steken in het stoppen van hun eigen OT, zodat ze wat BT gaan  hebben en kunnen erkennen dat iedereen’s OT op apegapen ligt.  

 

No comments:

Post a Comment