Monday, January 16, 2023

 

Verschrikkelijk, (I will later translate this in English)

 

Ofschoon ik, als individu, mij met iets heel moois bezig houd en daarover spreek en schrijf, ontkom ik er eenvoudigweg niet aan, om, in ieder geval in mijn schrijven, uit te wijden over de afgrijzelijke onzin, waar iedereen mee bezig is. Het is heel begrijpelijk, maar eveneens belachelijk, triest en catastrofaal, dat iedereen, als individu, zich eindeloos wil blijven  verschuilen in zombie-achtig groeps-gedrag. Ik heb  geen enkele behoefte om hier met iemand over te spreken, want dan zou ik precies doen wat iedereen doet. Ik houd me bij dit schrijven, omdat het mij in staat stelt, niet verwikkeld te raken in de tragedie, die zich overal afspeeld en laat jou, als lezer, dus weten, dat ik niet meedoe, met de gebruikelijke stomzinnige wijze, waarop jij omgaat met je taal.

 

Mijn schrijven is geen afstandelijk, academisch, intellectueel hoogstandje, maar een confrontatie met de werkelijkheid, die jij bent blijven ontlopen, maar die ik niet alleen onder ogen ben gaan zien, maar ook ben gaan beluisteren. Doordat ik luister, naar hoe er over het algemeen wordt gesproken en aan mezelf precies kan horen, hoe ik eigenlijk wil en kan spreken, heb ik geen goed woord over, voor jou dwangmatige, oppervlakkige, geweldadige manier van praten, die als normaal wordt geaccepteerd. Ik accepteer niet, dat jij alles verpest met jou manier van praten. Door dit schrijven, kom je aan de weet, wat een dwaas je bent, dat je niet eens jezelf kunt zijn, in de onbewuste wijze waarop je altijd spreekt. 

 

Dit schrijven is uitsluitend en alleen gericht aan alle zeikers en etterbakken met Ontlichaamde Taal (OT). Zij die Belichaamde Taal (BT) kunnen hebben, die weten waar ik het over heb en hoeven dit niet eens te lezen, maar jij, die letterlijk, dag in dag uit, zegt dat jou OT belangrijk, bijzonder en noodzakelijk is, spreek ik aan op je zelf-ingenomen wangedrag. Het is echt zo, dat iedereen die OT heeft, alleen maar geinteresseert is om de aandacht van anderen op te eisen en om zo z’n eigen zogezegde haan victorie te laten kraaien. Hanen klinken echter natuurlijker dan jij.

 

Ook al erken je de waarheid en noodzaak van mijn Taal Verlichting (TV) niet – omdat je gewend bent aan OT en dus niet in staat bent, om met je BT voort te gaan – toch doet dat niets af aan het feit, dat ik een authoriteit ben wat betrefd onze omgang met taal. Eigenlijk is jou onvermogen om BT te hebben, ofschoon je er natuurlijk wel zo af en toe aan hebt geroken, een bewijs dat ik gelijk heb. Hoe kon ik of iemand anders dit zeggen, indien hij of zij niet zelf wist en aan den lijve heeft ervaren, hoe iedereen maar blijft falen, in het hebben van voortgaande BT en onwillekeurig afgeleid raakt door andere zaken, die dan zogezegd belangrijker schijnen te zijn? Het is vanwege mijn TV, dat ik mij deze duidelijke focus kan veroorloven. Deze tekst laat er geen enkele twijfel meer over bestaan, dat jij en mensen zoals jij, met DL, anderen altijd geweld hebt aangedaan.

 

Voorts is het natuurlijk eveneens een feit dat jij hier zelf onder lijdt, maar zoals ik al eerder heb gezegd, , andere zaken zijn zogenaamd belangrijker dan het geven aan aandacht aan wat de aandacht vraagt. Jij ben enkel en uitsluitend met anderen bezig, omdat je van jezelf aan het weglopen ben. Je bent constant op de vlucht en je vind nergens veiligheid met je DL. Ook al schrijf ik over jou, ik ben niet met je bezig, ik heb je verlaten, ik herken je onmiddelijk en vermijd je als de pest. Ofschoon ik nooit zal beweren dat ik immuum ben voor jou verziekende DL, blijf ik doen wat in mijn mogelijkheden ligt om me tegen die invloed te beschermen. Dit schrijven werkt prima.                       

No comments:

Post a Comment